Introduceti o valoare
  • Netherlands
    • Dutch
    • English
  • United Kingdom
    • English
Inapoi

Care este strategia dumneavoastra in privinta leasing-ului de semiremorci?

Se asteapta ca piata europeana de inchiriere/leasing de camioane de tonaj mediu si mare, evaluata la 127.268 miliarde EUR in 2018, sa creasca cu o rata anuala compusa de 7,29 % intre 2019 si 2024. (sursa: Market Reporter) Care este strategia dumneavoastra in privinta leasing-ului de semiremorci?

Componentele de baza ale unei strategii privind leasing-ul de semiremorci

Iata cativa factori principali pe care administratorii de flote ii iau in considerare atunci cand isi elaboreaza strategia in privinta leasing-ului de semiremorci.  Intentia lor este de a putea:

  • Sa gestioneze cererea in schimbare. In perspectiva sa economica din primavara anului 2019, UE a previzionat ca PIB-ul economiei europene, care a crescut cu 1,9 % in 2018, va continua sa creasca cu 1,2 % in 2019 si 1,5 % in 2020. Leasing-ul de semiremorci este o modalitate excelenta si rentabila de valorificare a cresterilor si descresterilor cererii sezoniere si anuale, dand administratorilor de flote posibilitatea de a creste sau reduce numarul de semiremorci in functie de fluxul lor de marfuri, fara angajamente pe termen lung sau pierderi.
  • Sa optimizeze stimulentele financiare in avantajul intreprinderilor lor. Leasing-ul permite flotelor acces la semiremorci noi si la cresterea cantitatii de marfuri transportate fara nevoia de gasi si plati pretul total de achizitie intr-o singura transa, pentru a cumpara semiremorcile direct. Spre deosebire de achizitionare, leasingul ofera un grafic de plati regulate, care inseamna costuri mai mici pe o perioada fixa convenita in avans, ajutand administratorii de flote sa previzioneze, sa stabileasca bugete si sa administreze fluxul de capital cu mai mare exactitate.

De asemenea, leasing-ul reduce in mod spectaculos majoritatea riscurilor financiare pe care le prezinta detinerea in proprietate a vehiculelor. Administratorii de flote nu trebuie sa isi faca griji in legatura cu deprecierea substantiala a activelor reprezentate de semiremorci imediat ce acestea ies din showroom-ul vanzatorului. Furnizorul de servicii de leasing isi asuma responsabilitatea pentru riscul valorii reziduale si vinde activele la sfarsitul duratei unui contract de leasing, lasand flotele sa se preocupe doar de ceea ce fac cel mai bine. (sursa: LeaseEurope)

Regimul fiscal al leasing-ului variaza de la o tara la alta in UE. LeaseEurope, organismul profesional al industriei europene de leasing, si KPMG au elaborat un ghid privind leasing-ul in Europa, care ofera o prezentare generala a serviciului de leasing si a reglementarilor fiscale in intreaga Europa.

Intreprinderile pot avea o flota de zece, cincizeci sau sute de remorci. Companiile de leasing si inchiriere de semiremorci cumpara mii de remorci in fiecare an. Aceste economii de scara le dau posibilitatea de a negocia tranzactii mai avantajoase cu producatorii decat cele obtinute de majoritatea flotelor individuale de semiremorci si de a transfera apoi economiile de costuri catre clienti, prin contracte competitive de leasing sau inchiriere.

  • Sa externalizeze administrarea si mentenanta. Prin leasing, pentru o plata lunara fixa, administratorii de flote pot externaliza intreaga administrare si mentenanta a unei semiremorci sau a unui camion, sarcini care sunt in general mai degraba asociate cu detinerea in proprietate, companiei de leasing.

Externalizarea mentenantei catre compania de leasing va scuteste de povara si costurile propriului dumneavoastra atelier de service, cu propriul personal. Lasati companiei de leasing sarcina de a recruta si pastra mecanici si tehnicieni cu inalta calificare si de a-i instrui pentru a fi la curent cu cele mai recente modele de semiremorci si de camioane si cu noile tehnologii.

Potrivit Leasing Europe, „in combinatie cu cele mai noi tehnologii, asigurarea unui service adecvat pentru vehicule poate reduce costurile cu combustibilul cu aproximativ 10.000 EUR per vehicul pe an, ceea ce [prezinta, de asemenea, avantaje ecologice] se traduce in aproximativ 18 tone de emisii de CO2 per vehicul.” (sursa: Lease Europe)

  • Sa tina pasul cu cele mai recente tehnologii. Datorita avantajului pe care compania de leasing il are in ceea ce priveste achizitiile de la producatori si economiile de costuri rezultate pentru clienti, flotele beneficiaza de multe ori de cele mai recente modele de semiremorci si de camioane, dotate cu cele mai noi tehnologii, la un cost mai mic decat ar fi putut obtine daca ar fi cumparat direct de la producatori.

In plus, inovarea tehnologica pentru semiremorci si camioane avanseaza intr-un ritm foarte rapid. Analitica predictiva, inteligenta artificiala si tehnologia bazata pe IoT (Internet of Things - Internetul lucrurilor) devin din ce in ce mai raspandite. Semiremorcile sunt prevazute cu o gama din ce in ce mai larga de dispozitive de siguranta si telematica, de multe ori conectate la o gama larga de senzori prin conectivitate wireless. Pe masura ce creste presiunea exercitata de UE pentru reducerea emisiilor de CO2 prin eliminarea treptata a motoarelor pe baza de combustibili fosili, producatorii de camioane introduc noi grupuri motopropulsoare actionate electric sau cu gaz. Toate aceste tehnologii necesita expertiza specializata pentru mentenanta. De obicei, este mai usor si mai rentabil ca serviciile de mentenanta pentru flota sa fie asigurate de compania de leasing decat de dumneavoastra.

  • Sa gestioneze deficitul de soferi. Exista un deficit major de soferi de camion adecvat calificati in Europa. O modalitate de optimizare a satisfactiei soferilor si de pastrare a serviciilor acestora este punerea la dispozitie a celor mai recente modele de camioane si semiremorci. Leasing-ul faciliteaza acest lucru. (sursa: Forbes)

Inchiriere si achizitionare prin leasing de la TIP

Inchirierea pe termen scurt si pe termen lun g a semiremorcilor sunt punctele forte ale TIP Trailer Services, reprezentand 71% din cifra noastra de afaceri in anul 2018 (sursa: Raport anual TIP 2018) Furnizam o gama larga de solutii de leasing operational si inchiriere. Echipa de leasing TIP poate oferi recomandari privind avantajele financiare si fiscale ale leasingului operational si diferitele reglementari in materie de leasing din Europa. Cu o flota de aproximativ 70.000 de unitati, TIP este una dintre cele mai mari companii de furnizare de echipamente de transport in regim de leasing din Europa. Putem, de asemenea, sa achizitionam fiecare semiremorca pentru nevoile dumneavoastra individuale de afaceri, putem oferi servicii de mentenanta si va putem ajuta sa repuneti pe piata activele dumneavoastra reprezentate de semiremorci second-hand. 

Optiuni de inchiriere TIP

Oferim spre inchiriere diverse tipuri de semiremorci, inclusiv semiremorci platforma, semiremorci portcontainer, semiremorci cu prelata, semiremorci tip cutii mobile, cisterne si semiremorci frigorifice, precum si o serie de camioane si vehicule utilitare usoare pentru a raspunde necesitatilor pe termen scurt, pe o perioada de pana la un an, din cadrul flotei dumneavoastra. Multi dintre clientii nostri care sunt administratori de flota considera aceasta optiune foarte utila pentru satisfacerea solicitarilor de livrare de ultim moment ale clientilor.

Pentru mai multe informatii despre leasing operational prin TIP si avantajele impresionante de care puteti beneficia, va rugam sa ne contactati: romania@tipeurope.com

2019/08/30

Distribuiți acest articol de știri

      

"Inchirierea semiremorcilor: ce va aduce viitorul?"

Inchirierea semiremorcilor: ce va aduce viitorul?

2019/10/16

"DELTA PARK Truck Secure Parking primeste cea mai inalta certificar..."

DELTA PARK Truck Secure Parking primeste cea mai inalta certificare TAPA Parking Security, devenind primu...

2019/10/08

"Externalizati intretinerea semiremorcilor si bucurati-va de avanta..."

Cum puteti beneficia de capital aditional si resurse prin externalizarea serviciilor de mentenanta ale fl...

2019/10/04